Skip to content
Szkoła Podstawowa im. Ziemi Michałowskiej
  • Organ prowadzący
  • Komunikaty
    • TURNIEJ RODZIN
    • ŚWIĘTA WIELKANOCNE
    • Rekrutacja na rok szkolny 2022/2023
    • Zbiórka pomocy rzeczowej dla uchodźców z Ukrainy
    • #PomagamUkrainie – przyłącz się do akcji
    • Zgłoszenia w sprawie bazy noclegowej dla uchodźców z Ukrainy
    • Powrót do nauki stacjonarnej
    • Nauka zdalna od 27.01.2022 r.
    • Nauczanie zdalne
    • Poznaj Polskę – Wycieczki edukacyjne
    • Program Laboratoria Przyszłości
    • „Poznaj Polskę”
    • KONDOLENCJE
    • List od Ministra Zdrowia
    • List Ministra Edukacji i Nauki na zakończenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021
    • Harmonogram powrotu uczniów do stacjonarnej nauki w szkołach i placówkach oświatowych
    • Od 26 kwietnia do dnia 2 maja 2021 r. – nauczanie hybrydowe
    • Zasady funkcjonowania szkół i placówek oświatowych od 19 kwietnia
    • Nowe wytyczne
    • STOP COVID
    • Test na obecność SARS CoV2
    • KONDOLENCJE
    • INFORMACJA ⚠️
    • Warsztat moich emocji
    • Wewnętrzne procedury bezpieczeństwa
    • Rozpoczęcie roku szkolnego
    • Bezpieczny powrót do szkoły
    • Zakończenie roku szkolnego
    • Zarządzenia dyrektora szkoły
    • Informacja dla rodziców
    • Zachęcamy do obejrzenia filmów
    • Rodzicu! Warto obejrzeć!
    • Rekrutacja
    • Dla rodziców
    • Dla uczniów
    • Podręczniki do religii
    • Projekt stowarzyszenia Sagitta
  • Dokumenty wewnątrzszkolne
    • STATUT SZKOŁY
  • RODO
    • KLAUZURA INFORMACYJNA
    • ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
  • KONTAKT
  • Deklaracja dostępności
  • LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI
    • Cielęta
      • #LaboratoriaPrzyszłości – wrzesień
      • #Laboratoria przyszłości październik
      • #Laboratoria Przyszłości-listopad
      • #Laboratoria Przyszłości-Grudzień
      • #Laboratoria Przyszłości- styczeń
      • #Laboratoria Przyszłości- Luty
    • Gortatowo i Szczuka
      • #LaboratoriaPrzyszłości – wrzesień
      • Laboratoria przyszłości – październik
      • Laboratoria przyszłości listopad
      • #Laboratorium przyszłości- grudzień
      • #Laboratoria przyszłości- styczeń
      • #Laboratorium przyszłości- luty
  • REKRUTACJA
    • Rekrutacja do szkoły
    • Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych
  • ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE
    • WYPRAWKA na rok szkolny 2022/2023
    • Spotkanie z rodzicami dzieci przedszkolnych
    • Godziny pracy oddziału przedszkolnego
    • Funkcjonowanie oddziałów przedszkolnych w czasie wakacji
    • Listy dzieci zakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych oraz klasy I
  • KRONIKA SZKOŁY
    • Gortatowo
    • Cielęta
    • Szczuka
  • O szkole
    • Historia szkoły
    • Dyrekcja szkoły
    • Rada pedagogiczna
    • Rada rodziców
    • Pedagog szkolny
    • Psycholog szkolny
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
    • Samorząd uczniowski
    • BIBLIOTEKA
      • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w naszej szkole
        • KONKURSY
          • Konkurs na wykonanie lalki
          • #2667 (bez tytułu)
      • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Dowożenie dzieci
    • Wyróżnienia
    • Program wychowawczo-profilaktyczny
    • Rozkład dnia
    • Kontakt
  • KONSULTACJE
  • ABSOLWENCI Z PASJĄ
    • Martyna Gołkowska – uczennica klasy VIII
    • Karolina Trendowicz – uczennica kl. VIII
    • Wiktoria Faraś – uczennica kl. VIII
    • Wit Biner – uczeń klasy VII
    • Kevin Małkiewicz – uczeń klasy VII
  • Uczennice i uczniowie z pasją
    • Mateusz Stawicki- uczeń klasy V
    • Mateusz Stawicki- uczeń klasy V
    • Mateusz Stawicki – uczeń klasy IV
    • Andżelika Stawicka
    • Franciszek Drzymalski
    • Karol Gołkowski
    • Liliana Olszewska
    • Olaf Guzowski

Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych

Zarzadzenie-rekrutacja-1Pobierz
Wniosek-do-oddzialu-przedszkolnego-1Pobierz
Oswiadczenia-do-wniosku-o-przyjecie-do-oddzialu-przedszkolnego-1Pobierz
Oswiadczenie-woli-przyjecia-do-oddzialu-przedszkolnegoPobierz

Dane

Menu

  • Organ prowadzący
  • Komunikaty
    • TURNIEJ RODZIN
    • ŚWIĘTA WIELKANOCNE
    • Rekrutacja na rok szkolny 2022/2023
    • Zbiórka pomocy rzeczowej dla uchodźców z Ukrainy
    • #PomagamUkrainie – przyłącz się do akcji
    • Zgłoszenia w sprawie bazy noclegowej dla uchodźców z Ukrainy
    • Powrót do nauki stacjonarnej
    • Nauka zdalna od 27.01.2022 r.
    • Nauczanie zdalne
    • Poznaj Polskę – Wycieczki edukacyjne
    • Program Laboratoria Przyszłości
    • „Poznaj Polskę”
    • KONDOLENCJE
    • List od Ministra Zdrowia
    • List Ministra Edukacji i Nauki na zakończenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2020/2021
    • Harmonogram powrotu uczniów do stacjonarnej nauki w szkołach i placówkach oświatowych
    • Od 26 kwietnia do dnia 2 maja 2021 r. – nauczanie hybrydowe
    • Zasady funkcjonowania szkół i placówek oświatowych od 19 kwietnia
    • Nowe wytyczne
    • STOP COVID
    • Test na obecność SARS CoV2
    • KONDOLENCJE
    • INFORMACJA ⚠️
    • Warsztat moich emocji
    • Wewnętrzne procedury bezpieczeństwa
    • Rozpoczęcie roku szkolnego
    • Bezpieczny powrót do szkoły
    • Zakończenie roku szkolnego
    • Zarządzenia dyrektora szkoły
    • Informacja dla rodziców
    • Zachęcamy do obejrzenia filmów
    • Rodzicu! Warto obejrzeć!
    • Rekrutacja
    • Dla rodziców
    • Dla uczniów
    • Podręczniki do religii
    • Projekt stowarzyszenia Sagitta
  • Dokumenty wewnątrzszkolne
    • STATUT SZKOŁY
  • RODO
    • KLAUZURA INFORMACYJNA
    • ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
  • KONTAKT
  • Deklaracja dostępności
  • LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI
    • Cielęta
      • #LaboratoriaPrzyszłości – wrzesień
      • #Laboratoria przyszłości październik
      • #Laboratoria Przyszłości-listopad
      • #Laboratoria Przyszłości-Grudzień
      • #Laboratoria Przyszłości- styczeń
      • #Laboratoria Przyszłości- Luty
    • Gortatowo i Szczuka
      • #LaboratoriaPrzyszłości – wrzesień
      • Laboratoria przyszłości – październik
      • Laboratoria przyszłości listopad
      • #Laboratorium przyszłości- grudzień
      • #Laboratoria przyszłości- styczeń
      • #Laboratorium przyszłości- luty
  • REKRUTACJA
    • Rekrutacja do szkoły
    • Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych
  • ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE
    • WYPRAWKA na rok szkolny 2022/2023
    • Spotkanie z rodzicami dzieci przedszkolnych
    • Godziny pracy oddziału przedszkolnego
    • Funkcjonowanie oddziałów przedszkolnych w czasie wakacji
    • Listy dzieci zakwalifikowanych do oddziałów przedszkolnych oraz klasy I
  • KRONIKA SZKOŁY
    • Gortatowo
    • Cielęta
    • Szczuka
  • O szkole
    • Historia szkoły
    • Dyrekcja szkoły
    • Rada pedagogiczna
    • Rada rodziców
    • Pedagog szkolny
    • Psycholog szkolny
    • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
    • Samorząd uczniowski
    • BIBLIOTEKA
      • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w naszej szkole
        • KONKURSY
          • Konkurs na wykonanie lalki
          • #2667 (bez tytułu)
      • Gminna Biblioteka Publiczna
    • Dowożenie dzieci
    • Wyróżnienia
    • Program wychowawczo-profilaktyczny
    • Rozkład dnia
    • Kontakt
  • KONSULTACJE
  • ABSOLWENCI Z PASJĄ
    • Martyna Gołkowska – uczennica klasy VIII
    • Karolina Trendowicz – uczennica kl. VIII
    • Wiktoria Faraś – uczennica kl. VIII
    • Wit Biner – uczeń klasy VII
    • Kevin Małkiewicz – uczeń klasy VII
  • Uczennice i uczniowie z pasją
    • Mateusz Stawicki- uczeń klasy V
    • Mateusz Stawicki- uczeń klasy V
    • Mateusz Stawicki – uczeń klasy IV
    • Andżelika Stawicka
    • Franciszek Drzymalski
    • Karol Gołkowski
    • Liliana Olszewska
    • Olaf Guzowski
Dane kontaktowe
  • 604 716 145
  • sekretariat@szkolagortatowo.pl
  • spgortatowo.pl
  • Szczuka 34
    87-300 Brodnica

  • Sekretariat szkoły czynny jest we wtorki i czwartki w godzinach od 7:00 do 15:00 oraz w piątek w godzinach 7:00 - 11:00.

Numery kontaktowe – szkoła
  • 56 49 812 93 – Szczuka
  • 56 49 815 05 – Gortatowo
  • 56 49 550 07 – Cielęta
Numery kontaktowe – przedszkole
  • 736 281 789 – Gortatowo
  • 736 281 782 – Cielęta
Panel logowania
  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org
WordPress Theme | Square by HashThemes